Skip to main content

هرچیزی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک باید بدانید.

· Read 16 minutes

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک

در دنیای پر سرعت تجارت الکترونیک، صنعت پوشاک آنلاین به عنوان یکی از پرسودترین و رقابتی‌ترین بازارها محسوب می‌شود. با محبوبیت روزافزون خرید آنلاین، زمان بهتری برای ورود به این حوزه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک وجود ندارد. با این حال، راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی لباس موفق نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، اجرای استراتژیک و درک عمیق از چشم‌انداز صنعت دارد. در این راهنمای جامع، هر چیزی که باید بدانید تا رویای داشتن یک فروشگاه اینترنتی پوشاک را به واقعیت تبدیل کنید، به شما آموزش خواهیم داد.

پوشاک: فروش اینترنتی یا حضوری؟

اگرچه فروشگاه‌های حضوری هنوز جای پای محکمی در صنعت مد و لباس دارند، اما دیگر تسلط قدیم را بر این صنعت ندارند. حال برای اینکه بتوانیم مقایسه‌ای از فروش اینترنتی پوشاک با فروش حضوری آن انجام دهیم، برخی از بزرگ‌ترین مزایای فروش آنلاین لباس را تهیه و بررسی می‌کنیم:

راه اندازی سریع و آسان

اگر بخواهید یک ویترین فروشگاهی را در اینترنت ایجاد کنید، ظرف چند روز یا چند هفته می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی و فروش آنلاین خود را آغاز کنید. در حالی که شروع به کار در یک محیط سنتی‌ می‌تواند با سرمایه‌گذاری اولیه بسیار بیشتر، زمان زیادی ببرد.

هزینه‌های پایین

راه اندازی فروشگاه پوشاک به صورت حضوری، هزینه‌های زیادی همچون اجاره مغازه، آب، گاز و برق را به همراه دارد. هزینه‌هایی که با گسترش فروشگاه شما، به شکل چشمگیری افزایش می‌یابند؛ اما اکثر مدل‌های فروش اینترنتی پوشاک به میزان قابل توجهی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و با هزینه‌های خیلی پایینی می‌توان آن‌ها را راه‌اندازی کرد.

راحتی برای خریداران

مشتریان فروشگاه‌های حضوری و سنتی باید برای خرید، مسافت و وقت زیادی را طی کرده تا به فروشگاه موردنظر خود برسند. مسئله‌ای که ممکن است بسیاری را از خرید منصرف کند. اما یک فروشگاه اینترنتی، تمامی دردسرهای خرید را از پیش روی خریداران برداشته و خرید را برای آن‌ها به فرایندی ساده و دلنشین تبدیل می‌کند.

با کمک فروشگاه‌های اینترنتی، مشتریان می‌توانند در هر زمانی از محصولات فروشگاه شما را نگاه و بررسی کرده و به راحت‌ترین شکل ممکن و با صرف زمان اندکی، خرید خود را انجام دهند.

چگونه فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی کنیم؟

بازاریابی

این‌گونه نیست که بگوییم فروشگاه‌های حضوری پوشاک از امکان بازاریابی و تبلیغات برخوردار نیستند، اما به دلیل هزینه هنگفت و بسیار بالای آن، بسیاری از فروشگاه‌های حضوری از بازاریابی خودداری می‌کنند. تبلیغات در فروشگاه‌های حضوری از طریق بیلبوردها و بنرها انجام می‌شود و روش ارزان‌تری که به اندازه بازاریابی دیجیتال مؤثر باشد، وجود ندارد.

حال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی پوشاک راه‌اندازی کنید، می‌توانید با روش‌های مؤثر در بازاریابی دیجیتال مخاطبان زیادی را با تولید محتوای قوی، به صورت ارگانیک و بدون پرداخت هزینه، جذب کنید. اتفاقی که می‌تواند در رشد فروش شما تأثیر چشمگیری داشته باشد.

روش راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک

زمان مناسب برای شروع فروش آنلاین لباس حدود ۱۵ سال پیش بود که بازار برای اولین‌بار شروع به رشد کرد، اما دومین زمان مناسب برای این کار، همین‌الان است.

با پتانسیل بسیار زیادی که امروزه در دنیای تجارت الکترونیک وجود دارد، می‌توانید بسیار سریع‌تر از گذشته، فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را راه‌اندازی کرده و به سرعت به موفقیتی غیرقابل‌انتظار دست یابید. در واقع، این تفکر که فرصت ازدست‌رفته و دیگر زمان راه اندازی و شروع فروش اینترنتی پوشاک نیست، اشتباه محض است.

اما قبل از شروع فهرست‌بندی کالاهای خود برای فروش، به راهنمایی نیاز دارید که از همان ابتدا شما را در مسیر درست هدایت کند. این هفت مرحله می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن برای موفقیت در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس آماده شوید.

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

۱- محصول خود را انتخاب کنید.

به‌جای اینکه سعی کنید مشتریان خود را از بین تمام سلیقه‌ها و علایق به دست آورید، به محصولاتی خاص‌تر که بر اساس علایق شخصی و اهداف تجاری شماست، توجه کنید.

هنگام بررسی گزینه‌های خود، این چهار نکته را در نظر داشته باشید:

منحصر به فرد باشید: چیزی که زیاد است، فروشگاه اینترنتی پوشاک است. اگر محصولات فروشگاه شما مانند بقیه باشد، به‌احتمال زیاد در میان جمعیت گم خواهید شد.

محصول موردعلاقه خود را برای فروش، انتخاب کنید: هر چه محصول شما به سلیقه شخصی شما نزدیک‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید خلاقیت خود را در ارائه محصولات و مدیریت فروشگاه به کار بیندازید.

خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنید: اولین سؤالی که قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک باید از خود بپرسید این است: آیا می‌توانید ارزشی بیفزایید یا خیر؟ در همین راستا، بررسی کنید که کجا در بازار فعلی حفره‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن تفاوت ایجاد کرده یا ارزشی اضافه کنید.

مطمئن شوید که محصول شما دارای پتانسیل درآمدزایی است: منحصر به فرد بودن خوب است، اما نه در صورتی که هیچ خریداری نتوانید برای محصول خود پیدا کنید. در نتیجه، سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که درعین‌حال که خاص و منحصر به فرد است،‌ از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

۲- طرح کسب‌وکار خود را مشخص کنید.

برای شروع هر کسب‌وکاری، چه بزرگ یا کوچک، یک برنامه سنجیده ضروری است. در طرح کسب‌وکار خود باید به جزئیات نحوه عملکرد کسب‌وکار خود توجه کنید. جزئیاتی از قبیل:

  • نمایی کلی از آنچه شرکت شما امیدوار است به انجام برساند
  • شرح شرکت و پرسونای مخاطب
  • تجزیه‌وتحلیل بازار
  • تحلیل رقبا
  • بررسی استراتژی‌های بازاریابی
  • پروژه‌های مالی هم برای آینده نزدیک و هم برای بلندمدت

بخش مهم دیگری در مشخص‌کردن طرح کسب و کار اینترنتی، انتخاب یک مدل کسب‌وکار است. در دنیای فروش اینترنتی پوشاک، چهار انتخاب رایج وجود دارد:

  • چاپ بر حسب تقاضا
  • برش و دوخت سفارشی
  • لباس با برچسب شخصی (Private Label)
  • دراپ شیپینگ (Dropshipping)

چاپ بر حسب تقاضا:

کسب‌وکارهایی که براین‌اساس راه اندازی می‌شوند، متناسب با سفارش مشتری، محصول را آماده می‌کنند. این فروشگاه‌ها معمولاً بر اساس تقاضای مشتری، لباس‌های از قبل موجود مثل تیشرت یا هودی را چاپ کرده یا تغییر می‌دهند.

چاپ بر اساس تقاضا ایده خوبی برای صاحبان مشاغلی که بودجه محدود یا تجربه پایینی در فروش اینترنتی دارند.

کسب و کار اینترنتی فروش لباس

برش و دوخت سفارشی:

برش و دوخت سفارشی همان‌طور که از نام آن پیداست به شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که محصولات خود را طراحی و به فروش می‌رسانند. در حالی که این مدل کسب‌وکار فرصتی عالی برای راه‌اندازی یک برند واقعاً منحصربه‌فرد است، به خاطر داشته باشید که راه‌اندازی این نوع فروشگاه اینترنتی لباس ممکن است به بودجه بیشتر و درک عمیق‌تر اصول طراحی نیاز داشته باشد.

لباس با برچسب شخصی (Private Label)

به عنوان یک شرکت پوشاک خصوصی، می‌توانید با تولیدکنندگان معتبر شریک شوید تا محصولات منحصربه‌فردی را که تحت برند شما به بازار عرضه می‌شوند، سفارش دهید. به‌جای طراحی داخلی، محصولات توسط شخص ثالث طراحی می‌شود.

دراپ شیپینگ (Dropshipping)

دراپ شیپینگ بدون شک ساده‌ترین مدل کسب و کار اینترنتی است. فروشگاه‌های دراپ شیپینگ اساساً به عنوان واسطه عمل می‌کنند. هنگامی که یک مشتری کالایی را سفارش می‌دهد، این فروشگاه‌ها کالا را به عمده‌فروش مربوطه سفارش داده تا مستقیماً به مشتری تحویل داده شود.

مزیت دراپ شیپینگ این است که سرمایه‌گذاری کمی برای راه‌اندازی آن لازم است، زیرا نیازی به خرید محصول و نگهداری آن در انبار نیست.

مقاله پیشنهادی::دراپ شیپینگ و چیزهایی که راجع به آن نمی‌دانید.

۳- یک پلتفرم فروشگاه ساز اینترنتی انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید آنلاین بفروشید، یک فروشگاه ساز اینترنتی بهترین راه شما برای ورود به این دنیا است. خوشبختانه، بازار مملو از پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی با امکانات فراوان است که می‌توانند برند شما را به طیف گسترده‌تری از مخاطبان معرفی کنند.

هنگام انتخاب فروشگاه ساز اینترنتی،‌ سؤالات زیر را خود بپرسید:

  • چگونه می‌خواهم کسب‌وکار خود را اداره کنم؟
  • آیا به امکانات زیادی نیاز دارم یا یک پلتفرم ساده نیازهای من را بر‌آورده می‌کند؟
  • چقدر دانش فنی دارم؟
  • می‌خواهم فروشگاه ساز اینترنتی موردنظر چه ویژگی‌هایی مانند استراتژی بازاریابی ایمیلی، سئو، نام دامنه سفارشی یا گواهینامه امنیتی SSL را ارائه دهد؟
  • چقدر می‌توانم برای پلتفرم فروشگاه ساز اینترنتی هزینه کنم؟

بازاریابی اینترنتی فروش لباس

برخی از پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی، یک بوم خالی را ارائه می‌دهند که اغلب به عنوان منبع باز (Open Source) شناخته می‌شوند. در این فروشگاه‌سازها، کاربر کنترل کاملی بر کد منبع دارد، بنابراین می‌تواند تمام بخش‌های فروشگاه اینترنتی خود، از جمله صفحات محصول، تم‌ها یا تجربه‌های کاربری را تغییر و شخصی‌سازی کند. با این حال، کار با این پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی پیچیدگی بیشتری دارد و برای استفاده از آن، کاربران باید از دانش فنی بالایی در زمینه کدنویسی برخوردار باشند.

گزینه دیگر، Saas (نرم‌افزار به‌عنوان سرویس)، پلتفرمی مبتنی بر اشتراک است که به وسیله یک ارائه‌دهنده شخص ثالث ساخته و نگهداری می‌شود تا کاربران بتوانند اساساً نرم‌افزار را «اجاره» کنند، بدون اینکه درگیر پیچیدگی‌ها و دردسرهای ساخت و سفارشی‌سازی فروشگاه اینترنتی خود شوند. توسعه پلتفرم کاربران SaaS به‌سادگی با پرداخت اشتراک ماهانه یا سالانه به مجموعه‌ای از تم‌ها، پلاگین‌ها، ماژول‌ها، قالب‌ها و افزونه‌های ازپیش‌طراحی‌شده دسترسی دارند که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی، فروشگاه اینترنتی خود را ساخته و آن را شخصی‌سازی کنند.

بهترین هر دو را می‌خواهید؟

فروشگاه ساز اینترنتی سیکا ۳۶۵ به عنوان یک پلتفرم پیشرو فروشگاه ساز اینترنتی، تمام مزایای مرتبط با SaaS را داشته و در کنار آن می‌توانید به راحتی، همانند پلتفرم‌های فروشگاه ساز منبع باز (Open Source)، با سفارش طراحی موردنظر خود، یک فروشگاه ساز اینترنتی با طراحی اختصاصی دریافت کنید.

درامد فروشگاه اینترنتی لباس

فروشگاه ساز اینترنتی سیکا ۳۶۵ علاوه بر ارائه درگاه‌های فروش از جمله وب‌سایت فروشگاهی با طراحی اختصاصی، اپلیکیشن فروشگاهی اندروید، iOS و وب اپلیکیشن (PWA) و دیگر امکانات فروشگاه‌سازهای اینترنتی، تمامی ابعاد کسب‌وکار شما را اینترنتی کرده و مدیریت فرایند فروش را برای شما به تجربه‌ای آسان و دلنشین تبدیل می‌کند.

برخی از امکانات سیکا ۳۶۵:

  • اتصال به انواع نرم‌افزار حسابداری
  • ورود اطلاعات تمامی محصولات به صورت یکجا
  • به‌روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها
  • ثبت خودکار فاکتور فروش در نرم‌افزار حسابداری
  • دسته‌بندی محصولات به روشی نوین
  • بازاریابی رایگان با ارسال نوتیفیکیشن
  • آماده‌سازی پیشرفته سفارش‌ها با اپلیکیشن جورچین
  • اتصال به سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی مثل الوپیک، میاره و ...
  • ارسال هوشمند سفارش‌ها با اپلیکیشن مدیریت پیک‌های فروشگاه
  • ارائه روش‌های متنوع پرداخت
  • و ده‌ها امکانات دیگر ...

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان برای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی خود، با ما در ارتباط باشید.

۴- نام دامنه خود را انتخاب کنید.

نام دامنه شما باید با نام تجاری شما و همچنین اهداف نهایی کسب‌وکار شما هماهنگ باشد. مطمئن باشید که نام دامنه‌ای را انتخاب کنید که ساده، مختصر و به‌یادماندنی باشد. نام‌های کوتاه همیشه بهتر از نام‌های بلند هستند و نام‌های گیج‌کننده با حروف تکراری که املای سختی دارند ممکن است خریداران را در پیدا کردن وب‌سایت شما اذیت کند.

دامنه فروشگاه اینترنتی پوشاک

هنگام انتخاب دامنه خود، این نکات را در نظر بگیرید:

  • از نام‌هایی که املای سختی دارند،‌ پرهیز کنید.
  • از کلمات کلیدی در جستجوی نام دامنه خود استفاده کنید.
  • نام دامنه خود را کوتاه نگه دارید.
  • آن را منحصر به فرد و قابل برند نگه دارید.
  • از خط تیره در نام دامنه اجتناب کنید.
  • از تکرار حروف اجتناب کنید.
  • قبل از اینکه شخص دیگری آن را بگیرد، سریع عمل کنید.

فروشگاه ساز اینترنتی سیکا ۳۶۵ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا دامنه‌ای اختصاصی برای خود انتخاب کرده تا نام برند و فروشگاه اینترنتی شما زیر سایه هیچ نام دیگری قرار نگیرد تا نام برند شما در ذهن خریداران محصولاتتان ثبت شود.

۵- قالب مناسب فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید.

اکثر پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی دارای قالب‌هایی هستند که در شروع کار می‌توانند به شما کمک کنند و از بین آن‌ها قالب مناسب فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید. ظاهر وب‌سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند. اگر وب‌سایت فروشگاهی شما از ظاهر جذابی برخوردار نباشد یا قالب آن به محصولی که قصد فروش آن را دارید بی‌ارتباط باشد، ممکن است مشتری وب‌سایت شما را ترک کند یا خریدی را انجام ندهد.

با سیکا ۳۶۵، شما می‌توانید بین انبوهی از قالب‌های جذاب و حرفه‌ای از پیش طراحی شده، قالب موردنظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، امکان ارائه یک وب‌سایت فروشگاهی با طراحی واکنش‌گرا با طراحی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دامنه فروشگاه اینترنتی پوشاک

۶- محصولات خود را فهرست کنید.

هنگامی که چارچوب سایت خود را ایجاد کردید، آماده هستید تا محصولاتی را که برای فروش دارید فهرست کنید. به یاد داشته باشید که نمایش محصولات، کیفیت توضیحات محصول شما و دسته‌بندی آن‌ها می‌تواند مستقیماً بر فروش شما تأثیر بگذارد.

توضیحات محصول

توضیحات محصول ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما محتوای باکیفیت می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در وب‌سایت‌های فروشگاهی، توضیحات محصول یک پارامتر اصلی در بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج موتور جستجو محسوب می‌شود. شما با توضیحات محصول می‌توانید به مشتریان خود توضیح دهید که ویژگی‌های محصول شما چیست و چرا باید از شما خرید کنند.

مقاله پیشنهادی:۱۰ تکنیک برای نوشتن توضیحات محصول

تصاویر محصول

تصاویر محصولات جزوی حیاتی از توضیحات محصول محسوب می‌شود. شاید تنها مزیت فروش حضوری پوشاک نسبت به فروش اینترنتی لباس، این باشد که در فروش حضوری، خریدار می‌تواند لباس موردنظرش را از نزدیک دیده و آن را لمس کند، اما در فروشگاه اینترنتی پوشاک امکان چنین کاری وجود ندارد. اینجاست که شما باید با گرفتن تصاویر متعدد از زوایای مختلف، محصول خود را برای خریدار احتمالی قابل‌لمس کنید. به‌نحوی‌که، خریدار تمام تجربیات خرید حضوری را با دیدن تصاویر محصول تجربه کند.

اگر بتوانید از مانکن‌ها در تصاویر محصولات خود استفاده کنید، بهتر است. با استفاده از مانکن‌ها، خریدار احتمالی می‌تواند خود را در حین پوشیدن محصول شما تصور کرده و همین موضوع، احتمال خرید را افزایش می‌دهد. حواستان باشد که عکس‌ها از کیفیت بالا و نورپردازی مناسب برخوردار باشند.

ناوبری سایت

۷۹ درصد از کاربران وب در اثر یک تجربه ضعیف در پیدا کردن محصول موردنظر، وب‌سایت را ترک کرده و به جستجوی وب‌سایت دیگری برای رفع نیازهایشان می‌پردازند. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت نقش ناوبری سایت در فروش محصولات است.

بدیهی است که وقتی یک مشتری در پیدا کردن محصولش دچار مشکل شود، در دنیایی که پیدا کردن یک فروشگاه اینترنتی پوشاک کار دشواری نیست، به سمت فروشگاه اینترنتی دیگری می‌رود. صرف‌نظر از اینکه چند نوع محصول در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می‌دهید، اهمیت دسته‌بندی را دست‌کم نگیرید. مخصوصاً اینکه پوشاک جزو آن دسته از محصولاتی به شمار می‌آید که به دسته‌بندی اصولی و نوین نیازمند است.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک

درگاه پرداخت

فرایند پرداخت، بخش مهمی از کسب درآمد است. به هر حال، اگر خریداران شما پرداختی انجام ندهند، شما فروشی هم انجام نداده‌اید. ۲۱ درصد از خریداران اینترنتی به دلیل طولانی و پیچیده بود فرایند پرداخت، سبد خرید خود را ناتمام رها کرده‌اند.

برای اینکه فرایند پرداخت شما تا حد امکان ساده و سریع انجام شود، سعی کنید تمامی روش‌های پرداخت را ارائه داده و به انواع درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط متصل شوید.

جستجوی وب‌سایت

هنگامی که مشتریان می‌خواهند به سرعت به اطلاعات دسترسی داشته باشند، جستجو ساده‌ترین راه‌ برای انجام این کار است. برای به‌حداقل‌رساندن ناامیدی مشتریانی که به دنبال محصول خاصی هستند و حوصله گشتن بین بخش‌های وب‌سایت شما را ندارند، سعی کنید اهمیت زیادی برای عملکرد جستجوی وب‌سایت خود قائل شوید.

زمانی که فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را با سیکا ۳۶۵ راه اندازی کنید، وب‌سایت شما از جستجوی پیشرفته حتی با غلط املایی برخوردار خواهد شد.

۷- فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را تبلیغ کنید.

در حال حاضر، فروشگاه اینترنتی پوشاک شما آماده است، اما مشتریان شما کجا هستند؟ در یک فروشگاه اینترنتی پوشاک، بهترین راه برای رسیدن به مشتریان از طریق دیجیتال مارکتینگ است. در زیر، سه ابزار اساسی در بازاریابی که در راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک به آن نیاز دارید، بررسی کرده‌ایم:

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین‌ و درعین‌حال کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای هدف قرار دادن مشتریان است. ایمیل‌ها نام تجاری شما را به مشتریان جدید معرفی می‌کنند و به‌مرورزمان، مشتریان شما را افزایش می‌دهد. ارائه تبلیغات مانند تخفیف و پیشنهادات انحصاری یکی از بهترین راه‌ها برای باز کردن ایمیل‌ها توسط گیرندگان است.

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید است. به طور کلی، بازاریابی به یک نقطه برای راه‌اندازی نیاز دارد – برای مثال، نمی‌توانید ایمیل‌هایی را به یک دفترچه آدرس که وجود ندارد ارسال کنید – اما قدرت تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند پیام شما را به بازار هدف شما برساند.

پست‌های تبلیغاتی می‌توانند در جذب مخاطب بسیار مؤثر عمل کنند، به ویژه زمانی که محتواها متناسب با مخاطبان هدف تولید شوند. حدود ۷۲ درصد از مصرف‌کنندگان دنیای اینترنت قبل از خرید یک محصول، آن را در شبکه‌های اجتماعی جستجو و بررسی می‌کنند؛ بنابراین استفاده از پست‌های تبلیغاتی برای پیدا کردن مخاطبان جدید، روشی بسیار کاربردی است.

راهنمای جامع راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک

بازاریابی محتوایی

هر چیزی که در وب قرار می‌دهید، از توضیحات محصول گرفته تا وبلاگتان، باید بر اساس یک هدف نوشته شوند. محتوای قوی نیز یک عنصر اساسی سئو است، بنابراین هرچه نوشته شما بیشتر به کلمات کلیدی و عبارت مناسب بپردازد، بهتر است.

جمع‌بندی

راه اندازی هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند یک قمار بزرگ باشد، اما پوشاک این‌چنین نیست. امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی و فناوری و پیدایش فروشگاه‌سازهای اینترنتی، شما می‌توانید با کمترین دردسر و هزینه به راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک موردنظر خود بپردازید. فقط کافی است که با کارشناسان ما در فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵ تماس بگیرید و رویای داشتن فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را به واقعیت تبدیل کنید.