پرش به مطلب اصلی

چرا باید سیکا ۳۶۵ را انتخاب کنم؟

· خواندن 14 دقیقه

چرا سیکا ۳۶۵؟

بدون شک دیگر نیازی نیست که از اهمیت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ورود به دنیای آنلاین توضیح بیشتری دهیم. همه از نقشی که اینترنت می‌تواند در رشد و پیشرفت کسب‌وکارها و افزایش فروش آن‌ها ایفا کند، آگاهیم.

برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها، مدیریت و ساخت فروشگاه اینترنتی مي‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. حتی شرکت‌های بزرگی که با تیم‌های داخلی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌کنند، با وجود پرداخت هزینه‌ و وقت زیاد، نتیجه مطلوب را کسب نمی‌کنند. اینجاست که فروشگاه ساز اینترنتی وارد عمل می‌شود. پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا خود را درگیر مسائل فنی نکنند و راه‌اندازی درگاه‌های فروش و مدیریت و بازاریابی آن‌ها با کمک همین پلتفرم‌ها انجام شود.

حال سؤالی که به وجود می‌آید این است:

بین این‌همه سایت ساز و فروشگاه‌ساز اینترنتی، کدام فروشگاه ساز را برای ورود به دنیای اینترنت باید انتخاب کرد؟

چرا باید سیکا ۳۶۵ را انتخاب کنیم؟

امروزه با جستجوی عبارت «فروشگاه ساز اینترنتی» یا پرس‌وجو از اطرافیان، می‌توانید چندین فروشگاه‌ ساز اینترنتی موفق پیدا کنید که هرکدام به دلایلی ممکن است مناسب کسب‌وکار شما به نظر برسند؛ اما بین این فروشگاه‌سازها، باید کدام را انتخاب کرد؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مسیری است که اگر اولین قدمش را اشتباه بردارید، ممکن است پس از پرداخت وقت و هزینه هنگفت، به نتیجه قابل‌قبول نرسید.

اولین قدم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی، انتخاب یک فروشگاه ساز اینترنتی مناسب است.

ما در این مقاله، ۲۷ دلیلی که «چرا سیکا ۳۶۵ برای اینترنتی شدن کسب‌وکار شما مناسب است؟» را بررسی می‌کنیم.

۱- راه اندازی در کمتر از ۵ دقیقه

این روزها هیچ‌کس حوصله گذراندن مراحل ثبت‌نام و خرید طولانی و زمان‌بر را ندارد. سیکا ۳۶۵ هم با توجه به این موضوع و اهمیت قائل‌شدن برای وقت و انرژی مشتری، مراحل ثبت‌نام و خرید را به کوتاه‌ترین زمان ممکن رسانده تا شما بتوانید در کمتر از ۵ دقیقه، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

۲۷ دلیل انتخاب سیکا ۳۶۵

۲- مناسب برای همه کسب‌وکاره

با سیکا ۳۶۵، هر کسب‌وکاری، از کوچک تا بزرگ و بدون توجه به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، می‌تواند اینترنتی و هوشمند شود. ما در سیکا ۳۶۵ برای تمامی مشاغل کوچک تا بزرگ، راه‌حل‌هایی را تدارک دیده‌ایم تا با کمک آن‌ها بتوانید پیشرفت چشمگیری را تجربه کنید.

سیکا ۳۶۵ مناسب برای همه کسب‌وکارها

۳- عدم نیاز به دانش فنی

همان‌طور که گفتیم، بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها به دلیل پیچیدگی فرایند راه اندازی فروشگاه اینترنتی، از انجام این کار فراری‌اند؛ اما با سیکا ۳۶۵ شما به راحتی و بدون نیاز به یادگیری مسائل فنی و تکنیکی مربوط به ساخت و طراحی وب‌سایت فروشگاهی و اپلیکیشن و دیگر مسائل مورد نیاز در راه اندازی فروشگاه اینترنتی، می‌توانید کسب‌وکار خود را اینترنتی کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیکا ۳۶۵

۴- مدیریت فروشگاه اینترنتی از طریق پنل کاربری

تأیید سفارشات، دسته‌بندی محصولات، پشتیبانی، جمع‌آوری و ارسال سفارشات و ده‌ها کار دیگر موجب شده است تا پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی با دردسرهای زیادی مواجه شوید. حال اگر ابزاری برای مدیریت تمام این بخش‌ها وجود داشته باشد، تمام این مشکلات حل می‌شود.

سیکا ۳۶۵ با طراحی پنل کاربری (پنل ادمین) با رابط کاربری آسان و جذاب، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با زدن فقط چند کلیک، تمام بخش‌های کسب‌وکار خود را مدیریت کنید.

مدیریت آسان فروشگاه با سیکا ۳۶۵

۵- دسته‌بندی محصولات به روشی نوین

بدترین چیزی که ممکن است در یک فروشگاه، سنتی یا اینترنتی، رخ دهد، این است که مشتری نتواند محصولی که می‌خواهد را پیدا کند. بهترین راه برای کمک به مشتری در پیداکردن محصول موردنظرش بدون هیچ دردسری، دسته بندی محصولات است.

با شرکت سیکا ۳۶۵ شما می‌توانید محصولات را به سلیقه خودتان و به شیوه‌ای نوین دسته‌بندی کنید تا مشتریان، آسان‌تر کالای موردنظرشان را پیدا کنند.

۲۷ دلیل انتخاب سیکا ۳۶۵

۶- بازاریابی رایگان با ارسال نوتیفیکیشن

هر فروشگاه اینترنتی برای رشد و پیشرفت به بازاریابی نیاز دارد. در سیکا ۳۶۵ شما می‌توانید با ارسال نوتیفیکیشن از طریق پنل کاربری رابطه‌ای دوطرفه با مشتریانتان ایجاد کرده و به صورت رایگان بازاریابی کنید و آنها را از تخفیف‌ها، فروش ویژه و... مطلع سازید.

۷- اتصال به انواع نرم‌افزار حسابداری

یکی از مشکلاتی که اکثر صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی با آن رو‌به‌رو می‌شوند این است که راه اندازی فروشگاه اینترنتی فقط فرایند خرید را برای کاربران راحت‌تر می‌کند و از طرفی دردسرها و مشکلات مدیریت فروشگاه و فرایند فروش را برای صاحبان کسب‌وکارها افزایش می‌دهد.

حال، سیکا ۳۶۵ با امکان اتصال به انواع نرم‌افزار حسابداری راه‌حلی برای این مشکلات پیدا کرده است. با امکان برقراری ارتباط با انواع نرم‌افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی، مدیریت کسب‌وکار، آسان‌تر از همیشه انجام می‌شود.

اتصال به انواع نرم‌افزار حسابداری با سیکا ۳۶۵

۸- ورود اطلاعات تمامی محصولات به صورت یکجا

در سیکا ۳۶۵ دیگر مجبور نیستید که اطلاعات محصولاتتان از جمله، نام، قیمت، بارکد و... را به صورت دستی وارد کنید. با اتصال نرم‌افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی تمام این اطلاعات در هر لحظه و بدون هیچ دردسری در وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی شما بارگذاری می‌شود.

چرا سیکا ۳۶۵ بهترین فروشگاه ساز اینترنتی

۹- به‌روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها

زمانی که فروشگاه اینترنتی خود را با سیکا ۳۶۵ راه اندازی کنید، دیگر نیازی نیست که پس از هر فروش، موجودی نمایش‌داده‌شده بر وب‌سایت و اپلیکیشن خود را تغییر دهید و این موجودی به صورت خودکار تغییر می‌کند. همچنین اگر قیمت کالاها عوض شود، به‌روزرسانی قیمت به صورت خودکار انجام شده و لازم نیست به صورت دستی قیمت تک‌تک محصولاتتان را تغییر دهید.

علاوه بر این، از بروز برخی اختلالات به دلیل انجام هم‌زمان فروش حضوری و اینترنتی جلوگیری می‌شود.

به روزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها

۱۰- ثبت خودکار فاکتور فروش در نرم‌افزار حسابداری

در سیکا ۳۶۵ با اتصال نرم‌افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی، بعد از ثبت سفارش، فاکتور فروش به صورت اتوماتیک و در لحظه در نرم‌افزار حسابداری ثبت می‌شود و دیگر نیازی به اپراتور نیست و امور کاری بسیار سریع‌تر صورت می‌گیرد.

سیکا ۳۶۵، ثبت خودکار فاکتور فروش

۱۱- راه اندازی وب‌سایت فروشگاهی با طراحی اختصاصی

یکی از اصلی‌ترین درگاه‌های فروش، وب‌سایت است. یک وب‌سایت فروشگاهی با ظاهر قوی، اعتماد مشتری را جلب کرده و مشتری با خیال راحت خرید خود را انجام می‌دهد.

در فروشگاه‌ ساز سیکا ۳۶۵ یک وب‌سایت فروشگاهی با طراحی واکنش‌گرا با امکان انتخاب از میان پوسته‌های از پیش طراحی‌شده یا وب‌سایتی با طراحی اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین وب‌سایت فروشگاهی شما از امکان سئو برای به‌دست‌آوردن رتبه‌های برتر در نتایج جست‌و‌جوهای گوگل بهره‌ خواهد برد.

راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی با سیکا ۳۶۵

۱۲- راه اندازی اپلیکیشن‌های فروش اندروید، iOS و PWA (h3)

هرچه درگاه‌های فروش شما بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند. ازآنجاکه اصلی‌ترین هدف پیدایش کسب و کار اینترنتی افزایش مخاطبان است، هر کسب و کار اینترنتی به چندین درگاه فروش نیاز دارد. در همین جهت، سیکا ۳۶۵ با ارائه اپلیکیشن‌های فروش برای سیستم‌های اندروید و iOS به شما امکان جذب مخاطبان تلفن همراه را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

علاوه بر وب‌سایت فروشگاهی و اپلیکیشن اندروید و iOS، سیکا ۳۶۵ درگاه فروش دیگری به نام PWA (وب اپلیکیشن) را در اختیارتان قرار می‌دهد. وب اپلیکیشن‌ها دقیقاً مانند صفحات وب معمولی رفتار می‌کنند. به این معنی که در مرورگرهای اینترنتی قابل‌جستجو هستند. با این حال، آن‌ها همچنین عملکردهایی مشابه با اپلیکیشن‌های موبایل ارائه می‌دهند. به دلیل سادگی استفاده و نصب، PWA ها یکی از بهترین درگاه‌های فروش برای کسب‌وکارهای اینترنتی محسوب می‌شوند.

چرا سیکا ۳۶۵ بهترین فروشگاه ساز اینترنتی است؟

۱۳- آماده‌سازی پیشرفته سفارش‌ها با اپلیکیشن جورچین

فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵ با طراحی اپلیکیشن جورچین این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بدون نیاز به حواله انبار کاغذی، آماده‌سازی و جمع‌آوری‌ سفارش‌ها را به صورت هوشمند انجام دهید. همچنین اطلاعات سفارش از طریق نوتیفیکیشن به اطلاعتان می‌رسد.

با اپلیکیشن جورچین، تأیید جمع‌آوری هر کالا به‌وسیله خواندن بارکد آن انجام شده و مدت‌زمان آماده‌سازی سفارش‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. علاوه‌ بر این، اشتباهات حین آماده‌سازی سفارش از بین می‌رود و دیگر هیچ کاربری به علت دریافت سفارش اشتباهی ناراضی نخواهد بود.

۱۴- اتصال به سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی مثل (الوپیک، میاره و...)

فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵ از امکان اتصال به انواع سامانه‌های حمل‌و‌نقل اینترنتی مثل الوپیک، میاره و... برخوردار است و مجموعه‌هایی که پیک داخلی ندارند می‌توانند از این ویژگی برای ارسال سفارش‌ها استفاده کنند.

۱۵- ارسال هوشمند سفارشات با اپلیکیشن مدیریت پیک‌های فروشگاه

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های طراحی شده در سیکا ۳۶۵ در جهت آسان‌تر کردن مدیریت فرایند فروش، اپلیکیشن مدیریت پیک‌های فروشگاه است. با اپلیکیشن مدیریت پیک‌های فروشگاه که بـر روی تلفن همراه سفیرها و یا کارت‌خوان‌های اندرویدی سیار نصب می‌شود، اطلاعات سفارش بر روی این اپلیکیشن نمایش‌داده‌شده و از طریق نوتیفیکیشن به اطلاع آن‌ها می‌رسد. اطلاعات و موقعیت مکانی هر سفیر بر روی پنل کاربری قابل رویت و مدیریت است.

مقاله پیشنهادی: ارسال رایگان، بهترین راه جذب مشتری

اپلیکیشن مدیریت پیک‌های فروشگاه

۱۶- امکان انتخاب میان انبوهی از قالب‌های جذاب و حرفه‌ای

۷۵ درصد از مردم،‌ اعتبار یک شرکت را بر اساس ظاهر وب‌سایت آن قضاوت می‌کنند. در نتیجه، باید اهمیت بالایی برای ظاهر و قالب وب‌سایتتان قائل شوید. با سیکا ۳۶۵ شما می‌تواند بین انبوهی از قالب‌های جذاب از پیش طراحی شده، قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۱۷- بهینه‌سازی وب‌سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو

تمامی وب‌سایت‌های ساخته شده به‌وسیله سیکا ۳۶۵ از امکان سئو برای به‌دست‌آوردن رتبه‌های برتر در نتایج جست‌و‌جوهای گوگل برخوردار هستند. شما می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با حوزه کاری خود، رتبه بالایی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل به دست آورده و میزان فروش خود را افزایش دهید.

مقاله پیشنهادی: موثرترین روش های تبلیغ فروشگاه اینترنتی‌

سئو وب‌سایت فروشگاهی

۱۸- اتصال به باشگاه مشتریان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیکا ۳۶۵ که برای بسیاری از کسب‌وکارها جزو الزامات محسوب می‌شود، امکان اتصال به باشگاه مشتریان است. اطلاعات کاربران در باشگاه مشتریان پس از خرید کالا و ثبت سفارش در وب‌سایت و اپلیکیشن، به صورت آنی ثبت شده و می‌توانید با کمک پیامک یا نوتیفیکیشن، مشتریان را از تخفیف‌ها، فروش ویژه و … آگاه کنید.

۱۹- اتصال به درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط

شما می‌توانید در تمام بسته‌های فروشگاه اینترنتی، یک درگاه بانکی برای فروشگاه اینترنتی خود دریافت کنید. سیکا ۳۶۵ امکان اتصال به درگاه‌های بانکی مستقیم مثل به پرداخت، بانک پارسیان و... و درگاه‌های بانکی واسط مثل زرین پال و پی پینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد

مقاله پیشنهادی: بررسی انواع درگاه پرداخت برای فروشگاه اینترنتی

اتصال به درگاه‌های پرداخت مستقیم و واسط

۲۰- امکان تعریف شعب و انبارهای مختلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اگر صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای هستید و به دنبال یک پلتفرم فروشگاه ساز اینترنتی می‌گردید که قابلیت تعریف چندین شعبه و انبار را به شما ارائه دهد، سیکا ۳۶۵ انتخاب شماست. شما با سیکا ۳۶۵ می‌توانید شعبه‌ها و انبارهای مختلف را برای فروشگاه اینترنتی خود تعریف کنید.

امکان تعریف شعب برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای

۲۱- امکان راه‌اندازی مارکت پلیس

سیکا ۳۶۵ به عنوان اولین ارائه‌دهنده سامانه نیمه‌آماده چند فروشندگی (مارکت پلیس) در ایران، تمامی چالش‌هایی که یک مجتمع تجاری اینترنتی ممکن است با آن روبه‌رو شود را برطرف می‌کند.

۲۲- ارائه روش‌های متنوع پرداخت

فروشگاه اینترنتی ساخته شده در سیکا ۳۶۵ از روش‌های متنوع پرداخت برای مشتریان پشتیبانی می‌کنند. در واقع، مشتریان فروشگاه اینترنتی شما می‌توانند با روش‌هایی از قبیل پرداخت اینترنتی، کارت به کارت یا پرداخت در محل، محصول موردنظرشان را خریداری کنند.

دلایل انتخاب فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵

۲۳- ارائه دامنه اختصاصی

ما در سیکا ۳۶۵ اهمیت بالایی برای برندینگ فروشگاه‌های اینترنتی که قصد همکاری با ما دارند، قائل هستیم. با ارائه دامنه اختصاصی با نام برند شما، مشتریانتان فقط نام فروشگاه اینترنتی شما را می‌بینند و نام فروشگاه اینترنتی شما زیر سایه هیچ شرکت و هیچ برند دیگری قرار نمی‌گیرد.

۲۴- اتصال به پنل پیامکی

با سیکا ۳۶۵، فروشگاه اینترنتی شما از امکان اتصال به پنل‌های پیامکی برخوردار خواهد شد. با این ویژگی، پس از ثبت سفارش توسط کاربر، می‌توانید برای هر مرحله از سفارش، پیامکی را تعریف کرده و مشتری را از تمامی جزئیات وضعیت سفارش آگاه کنید.

امکاناتصال به پنل پیامکی با سیکا ۳۶۵

۲۵- امکان اضافه‌کردن مدیر (ادمین)

اگر بیشتر از یک نفر برای مدیریت فروشگاه اینترنتی شما فعالیت می‌کنند، سیکا ۳۶۵ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا مدیران دیگری را با سطوح دسترسی متفاوت به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید.

۲۶- اتصال به پلتفرم‌های ترب و ایمالز

فروشگاه ساز اینترنتی سیکا ۳۶۵ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با اتصال به پلتفرم‌های ترب و ایمالز، محصولات خود را به طیف گسترده‌تری از مخاطبان معرفی کنید. روزانه حجم زیادی از کاربران اینترنتی از این پلتفرم‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. اگر محصولات شما در این پلتفرم‌های اینترنتی تبلیغ شوند، مشتریان جدیدی با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند.

بازاریابی با اتصال به ترب و ایمالز

۲۷- برخورداری از تیم موفقیت مشتریان

اگر نگران تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود هستید، فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵ انتخاب مناسبی برای شماست. واحد دیجیتال مارکتینگ سیکا ۳۶۵ به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود، بتوانند مخاطبان هدف خود را جذب کرده و محصولات خود را به فروش برسانند.

جمع‌بندی

ما در سیکا ۳۶۵، سعی کرده‌ایم علاوه بر اینکه فقط یک فروشگاه اینترنتی برای کسب‌وکارها ایجاد کنیم، یک کسب ‌و کار اینترنتی راه اندازی کنیم. ما با شعار فراتر از یک فروشگاه اینترنتی، به راحتی در تلاش هستیم تا علاوه بر راه‌اندازی درگاه‌های فروش همچون وب‌سایت و اپلیکیشن فروشگاهی، بقیه ابعاد کسب‌وکار شما را نیز اینترنتی و هوشمند کنیم.

امکاناتی چون اتصال به انواع نرم‌افزار حسابداری، ارتباط با سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی و اپلیکیشن‌های جورچین و مدیریت پیک، در راستای همین اهداف به مشتریان ارائه می‌شوند. همچنین، ارائه خدمات به تمامی کسب‌وکارها، کوچک یا بزرگ، بدون توجه به حوزه فعالیت و دانش فنی از دیگر اهداف ما در سیکا ۳۶۵ است.

در پایان، انتخاب فروشگاه ساز اینترنتی مسئله مهمی بوده و نیازمند تحقیقات و پرس‌وجوهای متعددی است. ما در این مقاله سعی کردیم با شفافیت کامل، ویژگی‌هایی که به نظرمان فروشگاه ساز سیکا ۳۶۵ را از دیگر پلتفرم‌های فروشگاه ساز اینترنتی متفاوت می‌نماید، معرفی کنیم. با وجود تمام این نکات، باز هم سعی کنید تمام ویژگی‌ها و امکانات فروشگاه‌سازهای اینترنتی را بررسی کرده و آن‌ها را بر اساس نیازهای کسب‌وکار خود بسنجید. کسب‌وکار سیکا با افتخار از همه بازدیدکنندگان نمایشگاه GITEX 2024 دعوت می‌کند تا از غرفه این شرکت بازدید کنید و با جدیدترین و جامع‌ترین راهکارهای تجارت الکترونیک آشنا شوید. همچنین، اگر علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه جیتکس هستید، می‌توانید از طریق لینک دعوت‌نامه‌ای که کسب‌وکار سیکا برای علاقه‌مندان فراهم کرده است، به صورت رایگان در این رویداد ثبت‌نام کنید.

این فرصت را از دست ندهید تا با تیم سیکا در مورد چگونگی ارتقای کسب‌وکار خود از طریق فناوری‌های مدرن گفتگو کنید و راه‌حل‌های سفارشی و مناسب برای نیازهای خود پیدا نمایید.